Pogosta vprašanja

Hoana search icon

SPLOŠNE INFORMACIJE

Ali lahko obiščem trgovino Hoana v živo?

Trenutno je Hoana Boutique samo spletna trgovina.

Kje se nahaja Hoana Boutique?

Nahajamo se v Sloveniji.

Podatki o podjetju:

Arc-Kranj d.o.o., Hrastje 52k, 4000 Kranj

telefonska št.:+386 (0) 71 529 285*

* operaterji so na voljo od ponedeljka do petka med 10 in 11 uro.

email: pr@hoanaboutique.com

 

Osebnih prevzemov in poslovanja osebno trenutno ne nudimo. Prosimo, da se za vsa vprašanja obrnete na ostale načine za komunikacijo na daljavo.

Ali prodajate svoje zaloge na debelo?

Za informacije o prodaji na debelo nas kontaktirajte preko kontaktnega obrazca spodaj.

Ali lahko promoviram vašo blagovno znamko?

Zahvaljujemo se ti za tvoje zanimanje!

V kolikor bi se želela prijaviti za mesto ambasadorke, spodaj v meniju najdeš povezavo do obrazca za prijavo (Amabasadorstvo).

Prav tako redno iščemo nove talente na Instagramu. Če si želiš povečati možnosti za izbiro, označi @hoanaboutique na vseh slikah, kjer nosiš Hoanina oblačila.

V primeru, da se želiš pridružiti našim modelom za slikanje, se prijavi preko kontaktnega obrazca za Zaposlitev spodaj. 90 % naših slikanj poteka v Sloveniji, zato bomo praviloma upoštevali le modele, ki živijo ali trenutno prebivajo v tej regiji.

Ali imate kakšna prosta delovna mesta?

Hvala, ker si izkazal/a zanimanje za delo pri Hoani.
Vsa naša prosta delovna mesta najdeš na strani Zaposlitev (meni spodaj).
Želimo ti vso srečo pri prijavi!

Kako lahko stopim v stik z vami?

Najhitreje nas boš našla preko kontaktnega obrazca na spletni strani spodaj – pri tem enostavno vpišeš svoje vprašanje, izbereš temo, na katero se vprašanje navezuje, oddaš in tvoje sporočilo se bo pojavilo v nabiralniku ustreznega operaterja.

Vendar pozor – na prejet odgovor, ki ga boš prejela na vpisan email, prosim ne odgovarjaj. Ker gre za avtomatiziran sistem, tvojih dodatnih sporočil žal ne bomo prejeli. V primeru dodatnih vprašanj samo še enkrat izpolni obrazec in v njem navedi, na kaj se navezuje. V takšnem primeru ti bo operater lahko takoj pomagal.

Podatki o podjetju:

Arc-Kranj d.o.o., Hrastje 52k, 4000 Kranj

telefonska št.:+386 (0) 71 529 285*

* operaterji so na voljo od ponedeljka do petka med 10 in 11 uro.

email: pr@hoanaboutique.com

DOSTAVA

Kdaj bo moje naročilo odposlano?

Večina naročil, oddanih pred 10.00 uro zjutraj (od ponedeljka do petka), je zapakiranih in poslanih še isti dan. V času razprodaje in/ali povečanega števila paketov se lahko čas obdelave podaljša. Priporočamo, da izbereš PREDNOSTNO POŠILJANJE, saj si s tem zagotoviš, da bo tvoj paket prispel v najkrajšem možnem času.

Opomba – Hoana Boutique ne obratuje ob državnih praznikih in vikendih, vsa naročila, oddana v tem času, bodo odposlana naslednji delovni dan.

Kaj pa, če na blagajni ne morem izbrati svoje države?

Hoana Boutique na žalost trenutno ne ponuja dostave po celem svetu.. Če svoje države ne najdeš na blagajni, je najverjetneje še ni na voljo.
Na strani Dostava (v meniju spodaj) si lahko ogledaš vse države, ki jih imamo na voljo ter njihove dostavne roke.

Ali se moram za prevzem paketa podpisati?

Da! Kurir te bo prosil, da se ob prevzemu paketa podpišeš, saj s tem zagotovimo, da je bil paket pravilno dostavljen.

Koliko časa traja, da prispe moj paket?

Dostavne roke za vsako državo lahko preveriš na strani Dostava (najdeš v meniju spodaj).

PLAČILA, PROMOCIJE & DARILNE KARTICE

Ali so vaša oblačila normalne velikosti?

Večina naših izdelkov je normalnih velikosti. V primeru, da se velikost razlikuje od običajne, bo to jasno navedeno v opisu izdelka.

Katere načine plačila sprejemate?

Glede na državo sprejemamo naslednje načine plačila:
• Kreditne kartice (kot so Visa, MasterCard itd.)
• Paypal
• Plačilo preko bančnega nakazila
• Plačilo po povzetju (na voljo v Sloveniji)

Zakaj je bilo plačilo preko kreditne kartice zavrnjeno?

Zelo nam je žal, če ste imeli težave pri plačilu. To se običajno zgodi, če je kaj narobe z informacijami, ki so bile posredovane ob blagajni. To je lahko posledica enega od naslednjih razlogov:
• Ime/naslov za izstavitev računa se ne ujemata z imetnikom kartice.
• Nekateri podatki o plačilu so napačni.
• Poskušali ste opraviti velik obseg nakupov v kratkem času.
• Uporabili ste več naprav/e-poštnih sporočil.
• Na kartici, ki jo poskušate uporabiti, nimate dovolj sredstev.
• Kartica ni sprejeta.

Če menite, da nič od naštetega ne velja za vas, poskusite plačati s PayPalom ali drugo metodo plačila.

Kako uporabim dobroimetje (store credit)?

Dobroimetje lahko uporabiš prek svojega uporabniškega računa Hoana. Če račun imaš, boš samodejno našla možnost uporabe dobroimetja v trgovini na blagajni. Če si gost in še nimaš svojega uporabniškega računa, pa bo dobroimetje izdano prek bona. Ne pozabi pa, da je vse skupaj enostavnejše, če si ustvariš svoj račun!

Ali lahko kupim darilno kartico Hoana?

Seveda! Darilne kartice Hoana najdeš v meniju spodaj. Izbiraš lahko med 20, 50, 100, 120, 150, 180, 200 & 250 €. Kupec bo prejel e-pošto s kodo E-Darilne kartice, ki jo potem lahko posreduje ali natisne predvidenemu prejemniku. Darilne kartice Hoana niso zamenljive za gotovino in potečejo v 1 letu. Promocijskih kod ni mogoče uporabiti za nakup darilnih kartic.

Kako uporabim kodo za popust?

Kodo za popust lahko uporabiš na blagajni. Upoštevaj, da naših kod za popust ni mogoče uporabiti v povezavi z drugimi popusti ali promocijami, prav tako običajno ne veljajo na znižane artikle (v nasprotnem primeru to jasno piše med informacijami o kodi za popust). Promocijskih kod ni mogoče uporabiti za nakup darilnih kartic ali za stroške pošiljanja.

Ali lahko pri naročilu uporabim več kod za popust?

Na žalost kod za popust ni mogoče uporabiti v povezavi z drugimi kodami za popust ali pri znižanih artiklih. Če je koda veljavna za znižane artikle ali jo je mogoče uporabiti z več kodami, bo to posebej navedeno.

Ali lahko uporabim dobroimetje (store credit) za nakup darilne kartice?

Na žalost dobroimetja ni mogoče uporabiti za nakup darilne kartice.

Moja promocijska koda ne deluje. Kaj sedaj?

Upoštevaj, da naših kod za popust ni mogoče uporabiti v skupaj z drugimi popusti ali znižanimi izdelki.
V naše promocije so lahko vključene tudi posebne zahteve, zato se prepričaj, da si izbrala ustrezne izdelke iz promocijskega nabora, da si upravičena do popusta.
Koda lahko tudi ne deluje, če je njena veljavnost potekla. Vse informacije o promocijskih kodah najdeš v sporočilu, kjer je bila koda navedena.

Kako preverim stanje mojega dobroimetja (store credit)?

Stanje lahko preveriš prek svojega uporabniškega računa Hoana (zgoraj desno).

Se je cena spremenila, odkar sem naročil/a?

Pri Hoani redno izvajamo razprodaje in na žalost te potekajo le za omejen čas, namenjen določeni promociji. Prav tako si pridružujemo pravico, da kadarkoli znižamo ali zvišamo cene določenih izdelkov.
Cena pri nakupu je fiksna od trenutka, ko je bilo naročilo izvedeno. Naknadno ne spreminjamo cene izbranih izdelkov.

Kako pogosto imate akcije?

Svoje najnovejše promocije in nove kolekcije redno oglašujemo na naših družabnih omrežjih, zato nas spremljaj za najnovejše ponudbe. Najdeš nas na Instagramu, Facebooku, Snapchatu, Pinterestu in TikToku.
Poleg tega imamo na naši spletni strani kategorijo Outlet, kjer najdeš znižanja tudi do -50%!
prav tako boš o promocijah in drugih ekskluzivnih novicah obveščena, če si ustvariš svoj uporabniški račun ali se prijaviš na e-novičke spodaj!

Kaj pomeni akcija 1+1 gratis?

V akciji 1+1 gratis v košarico dodajte 2 poljubna artikla (iz kategorije, za katero je akcija na voljo), pri čemer najcenejšega prejmete brezplačno.

Takšna ugodnost se avtomatsko obračuna v košarici.

Prosim, da upoštevate pogoje za koriščenje akcije:

  • vedno preverite, ali kategorija željenega izdelka spada v akcijo (npr. če gre za akcijo 1+1 gratis na vse kopalke, le te ni mogoče koristiti za 1 model kopalk in 1 model oblekice)
  • pri akciji 1+1 gratis na te izdelke ni mogoče koristiti dodatnih popustov, vrednostnih bonov, store credit-a kod za brezplačno dostavo ali drugih ugodnosti. Ugodnosti se namreč med seboj ne seštevajo.
  • vračilo v akciji 1+1 gratis je mogoče izključno v celoti, saj se ugodnost drugega izdelka pogojuje z nakupom prvega – to pomeni, da ni mogoče vrniti 1 izdelka, drugega (brezplačnega) pa obdržati.
  • Menjava posameznega izdelka je mogoča tudi v akciji 1+1 gratis, v kolikor izdelek izpolnjuje pogoje za menjavo – v primeru izbire dražjega izdelka lahko nastanejo dodatni stroški (doplačilo do vrednosti novega izdelka)

Ali imate tabelo velikosti?

Tabelo velikosti najdete na vsaki strani izdelka in v meniju spodaj.
Prosim upoštevajte, da so naše tabele velikosti zgolj splošno vodilo. Če potrebujete dodatne informacije o velikosti, vam bo naša ekipa za pomoč strankam z veseljem pomagala. Prosimo, da nas kontaktirate preko kontaktnega obrazca spodaj.

IZDELKI & ZALOGA

Kaj, če je izdelek, ki me zanima, razprodan v moji velikosti?

Če želenega izdelka ni več na zalogi, se lahko prijavite na obveščanje o ponovni dobavi.

Dobil/a sem obvestilo o ponovni zalogi, vendar na izdelku piše, da je razprodan?

Zelo nam je žal, če smo ti poslali e-poštno sporočilo o obnovi zaloge za izdelek, ki ga ni več na zalogi.
Naš sistem deluje tako, da te obvesti, ko je izbrani izdelek spet na zalogi – včasih je to lahko tudi izdelek, ki se je vrnil na naše poličke zaradi vračila/neprevzema, pri čemer se je lahko zgodilo, da je druga stranka izdelek kupila, še preden si videl/a obvestilo.
Ne skrbi – zaloga naših najbolj priljubljenih izdelkov se redno obnavlja, zato priporočamo, da spremljaš novičke o ponovni dobavi.

Zakaj ne najdem artikla, ki je bil oglaševan?

V kolikor je bila oglaševana prihajajoča kolekcija, je mogoče, da izdelki sploh še niso na voljo za prodajo.
Druga možnost je, da smo izdelek razprodali in ukinili, še posebej, kadar gre za limited edition izdelke, pri katerih ponovna dobava ni mogoča.

Ali je bil izdelek umaknjen iz prodaje?

Če ne najdeš več izdelka, ki je bil v preteklosti na spletni strani, to na žalost pomeni, da smo ga razprodali in umaknili. Ne skrbi, redno obnavljamo in dodajamo nove izdelke, zato ne pozabi spremljati kategorije Novo.

Ali moram pri negi izdelkov posebej paziti?

Za nego in pranje izdelkov prosimo upoštevajte navodila na posamezni strani izdelka in/ali na etiketi izdelka. Na vsaki strani izdelka lahko najdete vsa podrobnejša navodila glede pranja in nege izdelkov.

Posebej je potrebno paziti pri izdelkih iz kategorije PREMIUM – ti so lahko bolj občutljivi na strojno pranje/sušenje (lahko izgubijo obliko), zato jih je potrebno prati izključno ročno ali v čistilnici.

V primeru napačne uporabe/nege podjetje za nastale napake ne odgovarja.

NAROČILA

Nisem prejel/a potrdila o pošiljanju?

Ko dokončaš naročilo, boš v nekaj minutah prejela potrditveno e-pošto s podrobnostmi naročila. Če potrditve naročila ne najdeš, preveri še svojo mapo z neželeno vsebino.

Ali lahko naknadno spremenim svoj naslov za dostavo?

Naslov za dostavo lahko spremeniš v prvih 3 urah v okviru oddanega naročila. Ko je tvoje naročilo odposlano, pa se lahko prek kurirja dogovoriš za drug naslov (upoštevaj, da vse dostavne službe ne ponujajo zamenjave naslova).

Ali lahko prekličem naročilo?

Naročilo lahko prekličeš v prvih 3 urah od oddanega naročila. Po tem preklica ne moremo sprejeti, saj je verjetno, da je paket že pripravljen na prevzem.

Zakaj je bilo moje naročilo preklicano?

Žal nam je, če je bil tvoj nakup preklican.
Do preklica naročila lahko pride zaradi enega izmed naslednjih razlogov:

• Če kupljenega izdelka nepričakovano ni več na zalogi in ne moremo izpolniti tvojega nakupa (o tem te obvestimo preko e-pošte)
• Če pride do težave z vašim plačilom (npr. naslov za izstavitev računa se ne ujema z naslovom, na katerem je kartica registrirana, nekateri podatki o plačilu so napačni, poskusil/a si opraviti veliko transakcij v kratkem času itd. ).
• Nekateri podatkiza dostavo so napačni (v primeru napačnih podatkov te najprej kontaktiramo za dopolnitev preko e-pošte, v primeru, da odgovora ne prejmemo, pa smo naročilo primorani preklicati).
• V preteklosti smo že prejeli tvoje naročilo z izbiro plačila po povzetju, vendar tega nisi prevzel/a (v tem primeru ti omogočamo izključno možnost uporabe kreditne kartice, paypala ali bančnega nakazila).

Kaj naj storim, če ne morem oddati naročila?

Žal nam je, da imaš težave pri nakupu pri nas. Trudimo se po svojih najboljših močeh zagotoviti, da je to preprosta izkušnja za naše stranke.
Najprej priporočamo, da počistiš zgodovino svoje naprave in CACHE ter poskusiš znova oddati naročilo.
Drugič, preveri, da se podatki za plačilo, ki si jih vnesel/a na blagajni, pravilni in se ujemajo s podatki imetnika kartice/paypala.

Kje je moje naročilo?

Če si uspešno oddal/a naročilo, boš vse svoje podatke o sledenju paketu prejel/a po e-pošti. Stanje paketa lahko preveriš tudi prek svojega uporabniškega računa Hoana.
Če si gost in nimaš uporabniškega računa, lahko najdeš stran za sledenje naročilu v meniju spodaj.

Kaj pa, če nisem prejel/a dela svojega naročila?

Najprej se prepričaj, da se izdelek ali del izdelka ni izgubil v notranjosti paketa. Manjši predmeti, kot so dodatki in kozmetika, so običajno zaviti v folijo z mehurčki ali shranjeni med drugimi oblačili/škatlami za čevlje v vašem paketu.
V nasprotnem primeru nas lahko kontaktirate preko kontaktnega obrazca spodaj. Opomba – Hoanino skladišče izvaja strog nadzor kakovosti za vsak izdelek pred odpremo in ob prejemu vračila.

Katero dostavno službo uporabljate?

Na strani Dostava (meni spodaj) najdeš vse podatke za dostavo za posamezno državo. V Sloveniji uporabljamo GLS/OneExpress (plačilo po povzetju) ali Pošto Slovenije (ostale metode plačila).

Kako vem, da ste prejeli moje naročilo?

Ko dokončaš naročilo, boš prejel/a potrditveno e-pošto s podrobnostmi naročila.

Kako najdem številko svojega naročila?

Ko dokončaš naročilo, boš prejel/a potrditveno e-pošto s podrobnostmi naročila. To sporočilo bo vsebovalo številko tvojega naročila. Če ne najdeš potrditvenega e-poštnega sporočila, preveri še svojo mapo z neželeno vsebino.

UPORABNIŠKI RAČUN

Kako si ustvarim uporabniški račun Hoana?

Preprosto! Zgoraj desno izberi ikono za uporabniški račun – ko prispeš na stran za prijavo, izberi možnost Registracija, kjer vneseš svoje ime in priimek ter e-mail. Povezava za vzpostavitev gesla bo poslana na e-mail, ki si ga navedel/a.

Kako se prijavim v svoj uporabniški račun Hoana?

Če gesla še nisi ustvaril/a, sledi navodilom na potrditvenem e-mailu, ki si ga prejel/a ob registraciji (ne pozabi preveriti mape za neželeno pošto). Preko povezave, ki si jo prejel/a, boš lahko ustvaril/a geslo in z njim dostopal/a do svojega računa.
Če geslo že imaš, sta za prijavo v svoj račun potrebna zgolj e-mail in geslo.

Kako spremenim svoje geslo?

V kolikor se gesla ne spomniš, pri vpisu izberi možnost “pozabljenega gesla” in sledi navodilom preko e-maila.
Znotraj uporabniškega računa pa geslo spremeniš pri okencu “podrobnosti računa”.

Kaj so prednosti Hoana uporabniškega računa?

Poleg tega, da postaneš članica hitro rastoče Hoana skupnosti?:
• Ekskluzivne kode za popust, promocije in posebni dogodki
• Prva boš obveščena o novih kolekcijah in promocijah
• Enostavna vračila
• Sledenje naročilu
• Seznam želja
• Hitro in enostavno naročilo

Kaj pa, če želim spremeniti geslo?

Znotraj uporabniškega računa lahko geslo spremeniš pri okencu “podrobnosti računa”.

MENJAVE IN VRAČILA

Ali lahko zamenjam izdelek?

Izdelek lahko brez težav zamenjaš za drugo velikost – v tem primeru je prva menjava brezplačna.
V primeru, da želiš izdelek menjati za drugega, pa smo ti postopek še bolj poenostavili – pri tej izbiri ob odobrenem vračilu prejmeš dobroimetje (store credit) ali vrednostni bon v vrednosti vrnjenega izdelka, s katerim enostavno ustvariš novo naročilo.

OPOMBE:
ne pozabi preveriti, za katere izdelke vračilo ali menjava nista mogoča – v primeru, da nam vrneš omenjene izdelke, nosiš stroške zavrnitve in ponovne dostave sam/a.

Obrazec sem izpolnil/a, želel/a pa bi zamenjati izbrano metodo vračila. Kaj sedaj?

V kolikor paketa še nisi poslal/a in primer še ni bil zaključen, si lahko brez skrbi. Na račun v paketu zgolj pripiši, katero izbiro iz obrazca želiš menjati (npr. drugo velikost, drug izdelek itd, vrednostni bon itd), ostalo pa uredimo mi.

Vendar pozor! Če imaš že ustvarjen uporabniški račun in si na obrazcu izbrala opcijo Store credit, tvojega načina vračila žal ne bomo mogli zamenjati, saj se ti bo dobroimetje ob potrditvi obrazca avtomatsko naložilo na račun, česar ne moremo stornirati.

Kaj pa, če nimam uporabniškega računa?

Če nimaš uporabniškega računa, sledi postopku spodaj v kategoriji Vračila z vnosom svoje številke naročila in uporabljenega emaila.

Kakšen je strošek vračila paketa na vaš naslov?

Strošek vračila je odvisen od dostavne službe, ki jo izbereš. Hoana žal ne krije stroškov vračila paketov na naslov podjetja.

Kako lahko sledim svojemu vračilu?

Dokler paketa ne prejmemo v skladišče, lahko status svojega vračila spremljaš pri dostavni službi, ki si jo uporabil/a. Ko pride paket na lokacijo v skladišče, pa te bomo o stanju vračila obveščali preko emaila.

Pri obrazcu sem izbral/a Store credit, uporabniški račun pa sem ustvarila naknadno. Ali še vedno prejmem dobroimetje na svoj račun?

V kolikor si račun ustvarila po oddaji svojega naročila, ti dobroimetja žal ne moremo povrniti na nov uporabniški račun. V takšnem primeru nas obvesti o situaciji preko kontaktnega obrazca, da se ti namesto tega izda vrednostni bon.

Didn't find the answer you were looking for?

Kontakt